×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
تعداد ۴۴۰ فقره کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان مشمول پرداخت شد

به گزارش خط گیلان،  به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با بیان اینکه کمک هزینه ازدواج در زمره تعهدات کوتاه مدت سازمان قرار داشته و به بیمه شدگان اجباری ( مشمولین قانون کار ) تعلق می گیرد افزود : بیمه شدگانی که در طول ۵ سال قبل از ازدواج حداقل دارای دو سال بیمه پردازی باشند و عقد آنها دائمی و برای اولین بار باشد میتوانند از این تعهد معادل یک ماه دستمزد مشمول کسر حق بیمه خود برخوردار گردند .

وی همچنین اظهار داشت : در دو ماهه نخست سالجاری در سطح شعب تابعه تامین اجتماعی گیلان تعداد ۴۴۰ فقره سند تعهداتی کمک هزینه ازدواج صادر و بابت ارائه آن دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مشمولین پرداخت گردیده است .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، خاطرنشان ساخت تمامی فرایند درخواست ، ارائه مدارک ، معرفی شماره حساب و بررسی و واریز مبلغ این تعهد بدون نیاز به مراجعه انجام شده و مشمولین میتوانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات از آن بهره مند گردند .

شایان ذکر است در صورتی که زوجین ( زن و شوهر ) هر دو دارای شرایط قانونی باشند این کمک هزینه به هر دو نفر تعلق خواهد گرفت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.