×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصرف اراضی ملی لنگرود

به گزارش خط گیلان، سردار “عزيزاله ملكي” در گفت‌و‌گویی با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي در پيشگيري از وقوع جرايم و برخورد با متخلفان و مجرمان، اظهار داشت: حفظ اراضي ملي از دست‌اندازي سودجويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد.

وی در ادامه با بيان اينكه در پي دريافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در يكي از روستاهاي شهرستان لنگرود توسط فردي سودجو، تحقيقات پليس در اين زمينه آغاز شد، افزود: ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان ضمن هماهنگی قضائی به همراه كارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامي اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گيلان بيان داشت: در بازدید از اين زمين‌ مشخص شد، فرد مورد نظر ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را با بلوک‌های سیمانی محصور کرده ‌است.
ا

ين مقام ارشد انتظامي از معرفي متهم ۴۷ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و با اعلام اينكه با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، تصريح كرد: کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضی را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملكي در پايان با تاکید بر عزم راسخ مجموعه انتظامي در برخورد با پدیده زمین‌خواری و متصرفان اراضی ملی از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.