×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف اراضی ملی در رودسر

به گزارش خط گیلان، سردار “عزيزاله ملكي” در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است،گفت: پلیس در راستاي حفظ اراضي ملي و منابع طبيعي از دست‌اندازي سودجويان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمي‌كند.

وی در ادامه به دريافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر و پيگيري موضوع اشاره كرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان ضمن هماهنگی قضائی با كارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامي اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گيلان تصريح كرد: در بازدید از زمين مورد نظر مشخص شد، متهم اين پرونده ۳ هزار و ۵۹ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسیله سيم‌خاردار و پرچین محصور کرده ‌است.

این مقام ارشد انتظامی از معرفي متهم ۴۵ ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و با اعلام اينكه کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضی را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اذعان داشت: با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

سردار ملكي در پايان خاطرنشان کرد: زمين‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندي از نعمت‌هاي خدادادي با هدف رسيدن به سودهاي کلان اقدام به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي مي‌کنند که براي مقابله با اين مشکل، همکاري همه مردم و دستگاه‌ها الزامي است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.