×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
برخورد پژو پارس با اسب یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “امیر طالبی” در گفت‌و‌گویی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی در شهرستان بندرانزلی، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه به بررسی‌ صحنه تصادف توسط کارشناسان پلیس اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک راس اسب که به علت بی‌مبالاتی توسط مالک‌ در جاده رها شده بود، برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: متاسفانه سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.

این مقام انتظامی رعایت مواد ۲۰۹ و ۲۱۰ آیین‌نامه رانندگی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: توجه به این مواد که به عدم رهاسازی احشام در محل عبور و مرور خودروها و استفاده از علائم هشدار‌دهنده توسط مالکان حیوانات حین گذر از عرض یا طول معابر اشاره دارد، موجب جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی خواهد شد.

سرهنگ طالبی در پایان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده از کمربند ایمنی حین رانندگی در معابر داخل و برون شهری اذعان داشت: خودداري از عجله و شتاب هنگام رانندگي، سفری مطمئن را به همراه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.