×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
همه با هم با توان بیشتر در خدمت مردم استان گیلان هستیم

به گزارش خط گیلان، طی مراسمی در سالن اجتماعات مرکز اورژانس ، دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان ، از زحمات کارشناسان مامایی و پرسنل خدماتی شاغل در مرکز و همچنین دو تن از بازنشستگان اورژانس ۱۱۵ با اهدای لوح سپاس و هدیه ، تقدیر و تشکر به عمل آورد .

براساس گزارش ، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در این مراسم دکتر محمدی ، به مناسبت روز ماما ، از تلاش‌های پرسنل ماما ، شاغل در واحد دیسپچ مرکز اورژانس که منجر به ارائه خدمات صحیح درمانی به همشهریان و مسافرین محترم می‌شود ، تشکر کرد و افزود : ما در جمع خانواده‌ای هستیم که کارایی و رشد این مجموعه به کار تیمی بستگی دارد و همه افراد در این روند سهیم هستند و نمی‌شود خدمت را به نام فرد ، یا جمع ، یا گروه خاصی مصادره کرد و نتیجه هر کار خوب ، تلاش همه می باشد .

وی خرد جمعی را بسیار مهم توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که همه با هم با توان بیشتر در خدمت مردم استان گیلان باشیم .همچنین ایشان از پرسنل بخش خدمات این مرکز نیز به مناسبت روز کارگر و به پاس انجام خدمات مطلوب با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد .

در ادامه رئیس مرکز اورژانس ، از ۲ تن از بازنشستگان این مرکز ، به پاس سالها خدمت صادقانه با تقدیم لوح سپاس و هدیه قدردانی نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.