×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان کار سارق لوازم خودرو در رشت

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگویی، عدم رعايت نکات حفاظتي را مهمترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وي در ادامه گفت: در پي شكايت شهروندان در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو در رشت و ارجاع پرونده‌ها‌‌ به مرجع انتظامي، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انجام تحقيقات ميداني و به دست آمدن مشخصات ظاهري سارق اين پرونده‌ها خبر داد و افزود: با شناسايي هويت اين فرد، ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ رشت به محل اختفاء سارق اعزام و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سارق در تحقيقات پليس به ۱۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد بیان داشت: سارق ۵۲ ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت و راهی زندان شد.

سرهنگ حافظی در پايان با بيان اينكه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگير، قفل پدال و فرمان در كاهش وقوع این قبیل سرقت‌ها بسيار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارك كردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنايي خودداري كنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.