×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف خودرو حامل بیش از ۱۹ كيلو تریاک در لنگرود

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌ وگو یی، اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با بيان اينكه در پي اطلاع ماموران انتظامی از تردد يك دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر از سمت یکی از استان‌های مرکزی به سمت شهرستان لنگرود، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: با انجام اقدامات فني و نامحسوس، صحت موضوع محرز و گشت‌هاي نامحسوس پليس به محورهاي احتمالي تردد خودرو مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسايي خودرو متهم در محور مواصلاتی لنگرود به اطاقور خبر داد و بيان داشت: پليس در بازرسي از این وسیله نقلیه ۱۹ كيلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را كه به صورت ماهرانه‌اي جاساز شده بود، كشف كرد.

این مقام انتظامی گفت: در اين رابطه متهم ۲۹ ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش‌پور در پايان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشكوك را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.