×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

به گزارش خط گیلان، علی حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر استان با اشاره به تنوع شاخص های انتخاب کارفرمایان برتر در دستگاه ها مختلف گفت: پرداخت حق بیمه ،ارسال به موقع لیست بیمه  و نداشتن بدهی معوقه  از شاخص های انتخاب کارفرمایان برتر  در تامین اجتماعی است.

وی افزود :  ۲۰۰ سهمیه کارفرمایان برتر در سطح  کشور تعیین شد از این تعداد برای گیلان ۸ سهمیه اختصاص یافت که این موضوع در کمیته استانی بر اساس ظرفیت های استانی مطرح شد و ۸ سهمیه به ۱۰ سهمیه افزایش یداده شد.

وی اضافه کرد: در این آیین از کارفرمایان منتخب از همه نقاط گیلان ازشمال و جنوب، شرق و غرب گیلان تجلیل خواهد شد که ۳۰ درصد انتخاب شدگان از بانوان کارآفرین هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش دیگر با اشاره به کارگاههای فعال  استان گفت :در حال حاضر ۷۵ هزار کارگاه در استان گیلان مشمول قانون کار هستند از این تعداد انتخاب ۱۰ نفر کارفرمای نمونه بسیار سخت و دشوار است

وی افزود:تامین اجتماعی استان گیلان در بسیاری از شاخص ها دارای رتبه اول کشوری است در همین راستا از ده کارفرمای برتر انتظار داریم که یک کارفرمای برتر کشوری به عنوان پرچمدار گیلان دربین ۱۰نفر منتخب کشوری دراسفند ماه انتخاب شوند .

وی یادآور شد :سماکچی بازنشسته نمونه استانی در انتخاب ۱۰ بازنشسته کشوری به عنوان نفر اول انتخاب شد که به همین مناسبت دراین آیین  با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان  از وی تجلیل شد.

وی اضافه کرد : سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گزار ، نیمی از جمعیت کشور در مجموع ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در حوزه تامین اجتماعی تحت پوشش دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: از مجموع ۱۱۰ کارفرمای برتر در استان گیلان، ۱۰۰ کارفرمای برگزیده شهرستانی و ۱۰ نفر برتر استانی شدند که برگزیدگان استانی در این آیین تجلیل خواهند شد .

گفتنی است: ، ۴۶۷ هزار بیمه شده اصلی و ۱۷۵ هزار مستمری بگیر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آنها بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از خدمات این بیمه بهره‌مند هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.