×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزون بر۵۰ کیلو مواد مخدر در منزل يك قاچاقچي

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “علي احمدپور” در گفت‌وگویی با بیان اینکه مواد مخدر به دلیل تاثیری که بر مغز انسان می‌گذارند، میل به مصرف مجدد را در فرد ایجاد می‌کند و او را در مسیر اعتیاد قرار می‌دهند، اظهار داشت: استحكام‌بخشي بنيان خانواده و توسعه و كيفي‌سازي كارهاي فرهنگي و اجتماعي در عرصه مبارزه با اعتیاد اهميت ويژه‌اي دارد.

وي در ادامه به دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان گيلان و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: پس از انجام تحقيقات نامحسوس، صحت موضوع براي پليس محرز و مخفيگاه متهم در شهرستان لنگرود مورد شناسايي قرار گرفت.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان با اعلام اينكه ماموران اداره عمليات ويژه با هماهنگي قضائي به آدرس محل زندگي متهم اعزام شدند، تصريح كرد: در بازرسي از اين مكان،۵۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک كشف و متهم مورد نظر و همدستش دستگیر شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهمان ۳۶ و ۴۸ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سامانه ۱۲۸

سرهنگ احمدپور در پايان با اشاره به اينكه مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با قاچاقچيان مواد افيوني که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند به صورت مستمر ادامه دارد، خاطرنشان كرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطي خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌مي‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.