×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
پرستاری تنها یک شغل نیست بلکه عشق و محبت است

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی گیلان،دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان ،در اولین جلسه مسئولین آموزش مناطق استان با حضور مسئولین ستادی در مرکز اورژانسبا اشاره به اهمیت بحث آموزش گفت : اولویت اصلی پرسنلی هستند که ضمن بومی بودن باید ، در بحث علمی ، همراه با تکنولوژی و علم روز ، توانمند باشند، تا خدمات بهتری ارائه انجام دهند .

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی هدف از انتخاب مسئولین آموزش را ، بردن آموزش در دل پایگاهها ، عنوان کرد و افزود: از ظرفیت‌های مدرسین و مربیان مناطق همجوار استفاده شود و اولویت در برنامه ریزی باید بر اساس شناخت منطقه باشد .

وی اضافه کرد : آموزش نباید به صورت کلیشه ای باشد و با شناخت ضعف ها ، می توان اولویت آموزش را تعیین کرد .

دکتر محمدی ضمن بر شمردن و تاکید بر دو مقوله تعصب و تعهد شغلی و بعد انگیزه گفت: پرستاری تنها یک شغل نیست بلکه عشق و محبت است به همنوع و اینکه ، ملاک و معیار این شغل درامد نیست ، تعهد و انگیزه انسانی است .

وی افزود: به نسل جوان طوری آموزش دهید که انگیزه کمک و خدمت به مردم را داشته باشند .

وی ضمن تاکید بر امانتداری ، عنوان کرد : که باید قدردان نگاه مهربان افرادی باشیم که در بدترین شرایط از ما ، تشکر می کنند .

در این جلسه ، مسئولین ستادی ، رویکردهای جدید ، چالش ها و راهکارها را اعلام کردند و مقرر شد بر اساس نیازسنجی آموزشی ، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای سال ۱۴۰۲ ، برنامه ریزی و برگزار شود .

در بخش  پایانی مسئولین آموزشی نظرات و راهکارهای لازم را جهت پیشبرد مسئله آموزش ، ارائه کردند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.