×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق شمال کشور در گیلان برگزار می شود

به گزارش خط گیلان، مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی روابط عمومی ها گفت: در این نشست ویدیو کنفرانسی مدیران روابط عمومی های برق منطقه ای گیلان، مازندران وگلستان و شرکت های توزیع نیرو برق گیلان،مازندران ،گلستان، قزوین و همدان حضور می یابند و در پیرامون چگونگی روند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور استفاده بهینه از انرژی برق و گاز و عبور موفقیت آمیز در زمستان پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

رضا احمدی افزود: با استفاده از تجارب تابستان گذشته که برای مشترکین خانگی بدون خاموشی برق پایدار و مطمئن فراهم شده بود لذا تامین برق پایدار و مطمئن در زمستان آتی نیز مورد انتظار مشترکین محترم است.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست نیز فرصت ها و محدودیت ها ،نقاط ضعف و قوت آگاهی بخشی در صنعت برق مورد بررسی قرار می گیردکه با تقسیم وظایف، تولید محتوا، استفاده ازامکانات، اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما ،رسانه ها، سایت‌های خبری ، تبلیغات محیطی ، شبکه های اجتماعی و غیر … نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان در بخشی دیگر ، استفاده از ظرفیت های شورای اطلاع رسانی استان را از نکات بارز و کلیدی خواند و گفت: سپری کردن زمستان بدون خاموشی با صرفه جویی انرژی برق و کاهش مصرف گاز با تداوم همکاری مردم و مسئولین همانند گذشته دور از دسترس نیست بلکه به سهولت قابل دستیابی است .

بر اساس این گزارش، صبح امروز به ریاست مهندس محمد علی اکبری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر به صورت ویدیو کنفرانسی، نشستی برگزار شد که مصوبات این نشست در جلسه ویدیو کنفرانسی ۲۷ آذر ماه جاری در رشت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رضا احمدی در پایان با قدردانی از همکاری های مشترکان محترم ، خواستار تداوم همکاری و اعمال مدیریت مصرف در انرژی برق و گاز برای زمستان بدون خاموشی را مورد تاکید قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.