×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از همکاران کاردرمانگر بهزیستی استان تقدیر شد

به گزارش خط گیلان، به نقل از  روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در نشست تقدیر از همکاران کاردرمانگر با اشاره به جایگاه مهم حرفه کاردرمانی در سازمان بهزیستی اظهار داشت: کاردرمانگران همواره با آمیخته ای از عشق و تخصص به درمان توانخواهان می پردازند که این خصایص بسیار ارزشمند هستند و در امر درمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاردرمانی فرصتی برای خدمت صادقانه به خلق است اضافه کرد: بسیاری از مددجویان با امید بسیار به مراکز کاردرمانی مراجعه می کنند و این فرصتی مغتنم است تا کاردرمانگران بتوانند با استفاده از علم و تخصص و نیت خالصانه به توانخواهان خدمتگزاری کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان این نشست کارکردن در سازمان بهزیستی را همراه با فراز و نشیب هایی دانست و گفت: کارکنان بهزیستی در هرزمینه ای به ویژه در امور درمانی، همواره با سعه صدر به امور مددجویان می پردازند و باعث افتخار است که بتوانیم با عنایت خداوند، خدمتگزار خوبی برای جامعه هدف و مددجویان بهزیستی باشیم.

همچنین در پایان این نشست، توسط مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از همکاران کاردرمانگر شاغل در بهزیستی استان تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.