×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گسترش زیرساخت‌های حمل و نقل، نویدبخش روزهای خوب در توسعه شهرستان

به گزارش خط گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، حمیدرضا امام پناهی صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح ساختمان اداری یک شرکت حمل و نقل سراسری کالا در رشت، با تاکید بر نقش محوری ناوگان حمل و نقل در توسعه تجارت، عنوان داشت: صنعت حمل و نقل از قدمتی بالا در جهان برخوردار بوده و در شرایط امروز جهان نیز پیوندی جدایی ناپذیر با شکوفایی اقتصادی پیدا کرده است.

وی افزود: ضروری است تا متولیان امر با توجه به موقعیت حساس مقابله با تحریم ها، نسبت به افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالا توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار رشت با اشاره به گسترش زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای کالا در شهرستان رشت و قرار گرفتن این شهرستان در نقطه ای مهم از کریدور تجاری شمال_جنوب، تمایل شرکت‌های حمل و نقل برای استقرار در رشت را قابل درک دانسته و اظهار داشت: این توانمندی‌ها، رشت را به حلقه‌ای مهم در زنجیره حمل و نقل سراسری و بین المللی کشور بدل کرده و نویدبخش روزهایی خوب در توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان می باشد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از شرکت‌های حمل و نقل، گفت: فعالیت این شرکت‌ها علاوه بر رونق تجارت، موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم قابل توجهی خواهد شد.

امام پناهی مقرون به صرفه بودن و عدم محدودیت در دسترسی به مناطق مختلف را از مزیت‌های حمل و نقل جاده‌ای معرفی و خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها می‌توانند به عنوان واسطه ای مطمئن در حلقه تولید، توزیع و مصرف طیف گسترده ای از کالاها، اعم از کشاورزی تا صنعتی، عمل نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.