×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
شرکت گاز استان گیلان موفق به کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص دریافت تندیس جشنواره شهید رجایی، گفت: این جایزه به جهت عملکرد شایسته در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات ارزنده به مردم، به شرکت گاز اهدا شده است.

وی با قدردانی از همت و تلاش همه کارکنان شرکت گاز در راه کسب این افتخار بزرگ افزود: یک سازمان با فعالیت و مشارکت همه نیروهای خود به موفقیت می‌رسد و بی‌.تردید یکایک پرسنل در کسب این جایگاه برتر نقش آفرین بوده‌اند.

جمال نیکویی با قدردانی از نگاه ویژه مسئولین این جشنواره به عملکرد شرکت گاز،اضافه کرد: برگزاری جشنواره شهید رجایی موجب ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد سازمان‌ها شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد این شرکت در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی با یادگیری از سایر سازمان‌های برتر و بهبود مستمر فعالیت‌ها، درجهت ارائه هرچه شایسته‌تر خدمات به متقاضیان و مشترکین گام‌های بلندتری بردارد.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله با استفاده از شاخص‌های اختصاصی و عمومی در بخش‌های مختلف، به ارزیابی عملکرد سازمان‌ها پرداخته و الگوهای برتر سازمانی را معرفی می‌نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.