×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
انتخاب و تقدیر از اداره کل بهزیستی گیلان بعنوان دستگاه اجرایی برتر استان

به گزارش خط گیلان، به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی  گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی به منظور تجلیل از دستگاه‌های برتر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه رجایی و باهنر و شهیدان انصاری و نورانی، عنوان کرد: امروز مدیریت به شکل دانشگاهی نیست بلکه مدیریتی جهادی و مردمی است از این‌رو باید جهادی و میدانی برای پیشبرد کارها به منظور رسیدن به اهداف تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مدیران شایسته تمام وجودشان برای خدمت رسانی به مردم است، اضافه کرد: باید از شعارزدگی عبور کنیم و به معنی واقعی در کنار مردم باشیم و به معیشت، فرهنگ و سبک زندگی آنها توجه کنیم، اینها از مهمترین موضوعاتی است که مدیران در گیلان باید اهتمام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه در دولت مردمی «ما نمی توانیم و نشد» در انجام کارها نداریم، خاطر نشان کرد: ما مدیران در این دولت کلید به دست نمی گیریم که درها را ببندیم بلکه با روحیه انقلابی و مردمی درهای امید را به سوی مردم می گشاییم از اینرو همه مدیران باید در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم برای ما مهم هستند بنابراین باید به سراغ آنها رفته و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنیم، اضافه کرد: مدیران در گیلان با طرح و برنامه کارها را پیش ببرند و حضور و نظارت میدانی داشته باشند.

 دکتر عباسی خطاب به مدیران دستگاه های برگزیده گیلان در طرح شهید رجایی خاطر نشان کرد: اگر چه جوهره مدیریت در وجود شما بوده اما حواستان باشد که یک دستگاه با کار، فعالیت و همکاری همه نیروهای یک سازمان به عنوان دستگاه برگزیده معرفی می شود و همه در این موفقیت نقش آفرین هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با بیان اینکه برخی از بانک های این استان در ارایه تسهیلات به مردم کم کاری می کنند، اظهار داشت: تبعیض بانک ها در ارایه خدمات و تسهیلات به مردم  به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و این کار نباید تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه منابع نظام باید در خدمت تولید و توسعه باشد، خاطر نشان کرد: تسهیلاتی هم از سوی بانک ها به برخی افراد پرداخته شده که برای بازپرداخت آنها اقدام نمی کنند، بانکها باید برای پس گرفتن تسهیلات این افراد اقدام نمایند.

گفتنی است در این آئین، اداره کل بهزیستی گیلان به همراه ۲۰ دستگاه اجرایی دیگر استان در حوزه های مختلف برگزیده و از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان تجلیل شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.