×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در گیلان/ رشد ۶ درصدی کشفیات

به گزارش خط گیلان، سردار “عزیزاله ملکی” در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مصاحبه با خبرنگاران با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان يكي از مهمترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و سرمنشاء بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي، نيازمند همكاري همه جانبه مردم و نهاد‌هاي مسئول با مجموعه انتظامي است اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه ضمن تقدير و تشكر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص اطلاع‌رساني و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، يكي از اولويت‌هاي اصلي و مطالبات جدي مردم را بحث مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوري معتادن متجاهر دانست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه یک تن و ۹۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاكنون در گيلان کشف شده است افزود: کشفیات مواد مخدر در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۶ هزار و ۴۲۷ معتاد، هزار و ۶۸۵ توزیع کننده خرد مواد مخدر، ۶۲۸ قاچاقچی و انهدام ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در سال ۱۴۰۱ بیان داشت: دستگیری متهمان مواد مخدر در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

سردار عزیزاله ملکی از اجرای بیش از هزار و ۳۷۵ مرحله طرح عملیاتی و اجرایی در سال ۱۴۰۱ توسط پلیس با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و همچنین اجرای بیش از ۱۰۰ مرحله برنامه کنترل آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر و آموزش همگانی ارائه شده به شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل و هدف‌گذاری در راستای قرارگاه فضای مجازی و رصد مجرمان در سال جاری طی ۵ عملیات، موفق به کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شده‌ایم.

وي در پايان با اشاره به اینکه بايد لزوم توجه به برنامه‌ريزي در حوزه مبارزه با موادمخدر را يك اصل بدانيم افزود: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.