×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند سارقان کابل برق در بندرانزلی

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” در گفت‌وگویی، همکاری همه جانبه و به موقع مردم با پلیس را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و افزود: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند.

وي در ادامه گفت: در پی دريافت گزارش‌هایي مبنی بر سرقت‌های متعدد کابل برق در سطح حوزه استحفاظي شهرستان بندرانزلی، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بيان اينكه ماموران کلانتری و آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و حين گشت‌زنی در نیمه‌هاي شب به يك نفر كه در حال تردد با گاری بود، مشكوك شده كه اين فرد پس از مشاهده پليس اقدام به فرار كرد اذعان داشت: با اقدامات پليسي صورت گرفته متهم دستگير و از داخل گاری وي مقدار تقريبي ۳۰ كيلوگرم کابل برق سوخته کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پليس به ۶ فقره سرقت كابل برق با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد افزود: سارقان دیگر اين پرونده‌ها طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ جوانمردی تصريح كرد: سارقان ۳۴، ۳۵ و ۳۸ ساله كه اعتياد به مواد مخدر دارند با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وي در پايان به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.