×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت

به گزارش خط گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، عصر امروز (شنبه) با حضور حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار رشت، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، نمایشگاه «طرح اسوه» با ۲۶ غرفه در بخش مردان و ۲۶ غرفه نیز در بخش زنان در محل کلاه فرنگی پارک شهر رشت و همچنین ۳۰ غرفه در بخش مردان و ۳۰ غرفه نیز در بخش بانوان در سبزه میدان رشت افتتاح شد.

فرماندار رشت در حاشیه افتتاح «طرح اسوه» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح دستاوردها، اقدامات و عملکرد پایگاه های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و علمی هستیم.

امام پناهی افزود: بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی سازمان یافته نماد ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به مردم است و از همان آغاز تاکنون روحیه و تفکر بسیجی تبدیل به سبک زندگی اقشار مختلف مردم شد و این یکی از ملموس‌ترین آثار تشکیل بسیج است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت گروه‌های جهادی را نشان داده‌اند که نمونه‌های اخیر آن سیل و ویروس کرونا بود که بسیج مردمی و حاکم شدن تفکر جهادی توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند و بحران را از جامعه دور سازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.