به گزارش خط گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق جمعی از مسئولین این اداره کل با حضور در میان مددجویان، مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
در این ملاقات مردمی سرپرست بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به اشتغال، مسکن، درمان و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
همچنین وی خاطرنشان کرد: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور ایجاد فاصله اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فراهم شده است.
سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠٥٩٦٠ “
سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به نقش سامانه پیامکی در کاهش مشکلات حاشیه ای افزود: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠٥٩٦٠ ” با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند.
وی یادآور شد: مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.
https://khategilan.ir/?p=33858