×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان مراکز تحقیقاتی

به گزارش خط گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، پیش از ظهر امروز جمعی از اعضای هیئت‌علمی مرکز تحقیقات بیماری‌های کودکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر ارسلان سالاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تلاش‌های اعضای هیئت‌علمی و مراکز تحقیقاتی در جهت توسعه علوم و کاربردی کردن آن، اظهار کرد: خوشبختانه مراکز متعدد علمی و تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان فعال هستند که نتیجه اقدامات آن‌ها رشد دانشگاه و منفعت مردم به‌عنوان ذینفعان اصلی آن است.

دکتر ارسلان سالاری با اشاره به حاکم بودن شرایط کرونایی و تمرکز دانشگاه در جهت مدیریت آن، افزود: متأسفانه شیوع کرونا و تجربه پیک‌های آن موجب شد تا برگزاری نشست های کاری با اعضای هیئت‌علمی به حداقل برسد که امیدواریم در آینده بتوان جبران کرد.

وی با اشاره به کارهای بزرگ مراکز تحقیقاتی فعال دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: دانشگاه در جهت عدالت در توزیع امکانات و نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی عمل خواهد کرد تا همه مراکز بتوانند از امکانات موجود بصورت عادلانه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران و مزین شدن امسال به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، گفت: شعار تعیین‌شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای فعالیت مراکز تحقیقاتی است.

دکتر سالاری از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه دانش‌بنیانی مراکز تحقیقاتی خبر داد و گفت: این دانشگاه آمادگی دارد از هر طرح خلاقانه و دانش‌بنیان که زمینه لازم برای تولید و اشتغال را فراهم کند، حمایت نماید و بودجه و اعتبار لازم را جهت تبدیل ایده به محصول، فراهم کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.