×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۸ هزار متر كابل خودنگهدار در شهرستان رودبار احداث شد

به گزارش خط گیلان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در آئین اختتامیه اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار سال ۱۴۰۰ که بصورت نمادین در محله پیرانچال شهرستان رودبار گفت: امروز در محله پیرانچال شهرستان رودبار ۱۹۲۵ متر کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۲۲۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 هنرمند افزود: کارکنان توزیع برق گیلان با همه توان تلاش می کنند که با بهسازی و اصلاح شبکه های توزیع برق و تامین برق پایدار ، مشترکین از خدمات مطلوب برخودار شوند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان یادآورشد: در سال ۱۳۹۹ نیز بیش از ۲۸ هزارمتر شبکه فرسوده در شهرستان رودبار با کابل خودنگهدار جایگزین شد و برای اجرای آن  بیش از ۲۱۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

هنرمند در همین راستا بیان داشت :درسال جاری قریب به ۲۸ هزار متر کابل خونگهدار با شبکه سیمی فرسوده  تعویض و درشهرستان رودبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش طهمورث عموپور فرماندار رودبار ضمن تشکر از فعالیت های توزیع برق گیلان گفت؛ ایجاد هماهنگی، هم دلی و هم افزایی بین نخبگان و تأثیرگذاران از اولویت‌های پیشرفت و توسعه رودبار است.

فرماندار رودبار افزود: هدف اصلی و غایی جلب رضایت مردم است و تلاش مجموعه توزیع برق با وجود شرایط کرونایی در سطح کشور قابل ستایش است و تداوم روند خدمات رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر باید مدنظر باشد.

گفتنی است؛ این آیین با حضور مهدی منوچهری سرپرست توزیع برق شهرستان رودبارو تنی چند از مسئولین محلی برگزارشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.