×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرستان فومن افزون بر ۲۰۰ عضو در سازمان نظام مهندسی گیلان دارد/ تخلفات ساختمانی فومن کمتر از شهرستان های دیگر است

به گزارش خبرنگار خط گیلان در فومن ، وحید فرامینی  در گفت وگوی خبری با اصحاب رسانه فومن که در دفتر نظام مهندسی این شهرستان برگزار شد، گفت: از مهندسین خلاق، باهوشی که در طول سال درحال تلاش هستند تا دانسته های خود را به نحو احسنت ارائه دهند قدردانی می کنم.

رئیس نظام مهندسی فومن با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص کشورافزود: با توجه به بهبود کیفیت ساخت ساز در دهه های گذشته و کاهش خسارات جانی و مالی این نتایج مثبت حاصل از بهره گیری دانش تخصصی مهندسی بوده است.

وی با بیان اینکه صنعت ساخت و ساز نمره قابل قبول علمی و تخصصی خواهد گرفت، اذعان داشت: نظام مهندسی استان گیلان بیش از ۲۷هزار عضو در رشته های هفت گانه دارد که سهم دفتر نمایندگی فومن به ۴۰۰ نفر می رسد.

فرامینی با تاکید بر اینکه پتانسیل ارزشمند مهندسین استان گیلان در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: این ظرفیت در شهرستان فومن بسیار قابل ملموس است.

فرامینی در ادامه با بیان اینکه تصمیم گیرندگان شهری اگر از پتانسیل نظام مهندسی استفاده کنند بازدهی بسیار بالایی خواهند گرفت، ابراز داشت: مهندسین فومن بدون هیچ چشم داشتی آمادگی همکاری با مسوولین شهرستان را در راستای خدمات دهی بهتر به مردم را دارند.

فرامینی در ادامه تصریح کرد: فومن از جمله شهرستانهایی است که در زمینه ساخت و ساز شهری تخلفات کمتری نسبت به دیگر شهرهای گیلان دارد و جز شهرستانهای برتر در حوزه ی ساخت و ساز از حیث کیفیت و تعداد در استان می باشد.

رییس نظام مهندسی شهرستان فومن با اشاره به اینکه میزان ساخت و ساز در این شهرستان در سال جاری افزایش یافته است، افزود: بیش از ۱۲۰۰ مجوز تایید شده جهت اخذ پروانه در بناهای نوساز نیز در این شهرستان صادر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.