×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارکنان موتور محرکه شرکت آب و فاضلاب گیلان می باشند

به گزارش خط گیلان، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این  آیین ضمن تبریک فرخنده میلاد امیرالمومنان علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ارائه داد.

سید محسن حسینی در سخنانی با اشاره به اینکه مصاحبه تخصصی نیروهای قبول شده در آزمون تغییر حالت اشتغال این شرکت به زودی برگزار خواهد شد، گفت: تعیین تکلیف نیروهای ایثارگر نیز در دست انجام است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان بعنوان یک سازمان درآمد- هزینه ای همواره با چالش ها و بحران های زیادی دست و پنجه نرم کرده است، افزود: رفع چالش ها و مشکلات به خصوص در حوزه مالی و پرداخت ها، مستلزم تلاش و همدلی همه پرسنل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه برای رشد و تعالی شرکت و ارائه خدمات مناسب با جدیت تلاش می نمائیم، گفت: کارکنان شرکت بعنوان موتور محرکه، با تمام توان و روحیه برای تحقق اهداف شرکت گام بردارند و به امید خدا با همراهی و همکاری همه عوامل به تعهدات و برنامه های پیش رو عمل خواهیم نمود.

حسینی با تاکید بر افزایش وصول مطالبات و بکارگیری همه توان جهت تحقق این موضوع افزود: افزایش درآمد شرکت از طریق کاهش آب بدون درآمد، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز، فروش انشعابات جدید و اصلاح تعرفه ها در سال ۱۴۰۱ در دستور کار این شرکت قرار دارد که قطعاً به بهبود شرایط نیز کمک خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.