×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
احداث ۹۸ فضای آموزشی با مشارکت خیرین

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی، صبح امروز مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه زنده دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.

مهندس علی دقیق در این برنامه ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی، گفت: در چهار سال اخیر ۱۴۴ فضای آموزشی با ۶۲۰ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ۶۹ هزار ۶۷۷ مترمربع احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در گیلان به متوسط سرانه کشوری نزدیک است، خاطرنشان کرد: متوسط سرانه کشور در حال حاضر ۵/۲۱ مترمربع است و در استان گیلان نیز با تلاش های صورت گرفته این سرانه به ۵/۳ رسیده بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز گفت: میزان مشارکت خیرین در چهار سال اخیر در سطح کشور بی نظیر بوده و ۹۸ فضای آموزشی با مشارکت ارزشمند آنان احداث شده است.

وی خدمات خیرین را در عرصه فضاهای آموزشی ماندگار دانست، تصریح نمود: در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، چاپ و انتشار کتاب زندگی‌نامه سه خیر مدرسه‌ساز در دستور کار قرار گرفته و کتاب زندگی‌نامه دکتر محمدنقی نمک فروش خیر نیک اندیش مدرسه ساز، رو نمایی و دو کتاب دیگر نیز در اسرع وقت انجام خواهند پذیرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.