×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اوّلین شـرط داشـتن جـامعه‌ای سـالم و پـویا، سـلامت و پـایداری خانـواده اسـت

به گزارش خط گیلان،این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور کارکنان دراداره کل وبه صورت ویدیو کنفرانس برای ادارات شهرستانی برگزار شد .

دراین همایش سخنران خانواده را بنیادی‌ترین نهاد در جامعة انسانی دانست که وظیفة تربیت و سازندگی افراد و انسان‌ها را بر عهده دارد و اگر افراد نتوانند خانواده را تحکیم بخشند ومدیریت درست انجام ندهند به اهداف متعالی خود نمی‌رسند.

وی افزود: انجام دادن هر کاری به مهارت و دانش نیاز دارد. یعنی برای یک همسر توانا شدن، باید دانایی ها، دانش ها و مهارت های لازم را کسب کرد. از این رو توصیه می شود با مطالعه کتاب های مربوط به تعلیم و تربیت، روانشناسی خانواده به دانش و مهارت خود بیفزایید.

خانم دکتر آذریان تاکید کرد راه حل عمده مسائل و مشکلات زناشویی، اصلاح نگرش و شیوه برخورد و انتظارات معقول بر اساس توان و وسع یکدیگر است، لذا توصیه می شود زمان مشخصی را در روز یا در هفته برای گفتگو در باره مسائل و مشکلات و روشن کردن انتظارات از یکدیگر و به اصطلاح درد دل کردن اختصاص دهند در هر فرصتی که پیش می آید سعی کنید با همسر و اعضای خانواده خود ارتباط کلامی و عاطفی برقرار کنید و به گفت و گوهای خانوادگی بپردازید.

در پایان این همایش به قید قرعه ازبین بانوان حاضر درجلسه، هدایایی به رسم یاد بود اهداء شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.