×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان از میز خدمت جهادی تامین اجتماعی گیلان

به گزارش خط گیلان،   به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، این برنامه که از اواسط ماه گذشته با هدف در دسترس بودن مدیران برای مخاطبین و دیدارهای چهره به چهره بمنظور رسیدگی و پاسخگوئی به مشکلات بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان توسط تامین اجتماعی استان آغاز گردیده است در پنجمین میعادگاه خود در شعبه لاهیجان برگزارشد .

مدیرکل ، معاونین بیمه ای و روسای ادارات تخصصی استان در این برنامه که علیرغم بارش برف ، سردی هوا و شرایط جوی زمستانی در منطقه با اراده مصمم حضور یافته بودند نسبت به رسیدگی و بررسی بیش از ۳۰ مورد مراجعه مردمی اقدام نمودند .

در حاشیه برپایی این میز خدمت روسای انجمن صنفی کارگران ساختمانی ، کانون بازنشستگان ، فرمانده سپاه و مسئول بسیج کارمندان و ادارات شهرستان لاهیجان نیز در نشست های جداگانه ای با مدیرکل و معاونین دیدار و ضمن طرح دیدگاهها و نقطه نظرات از این اقدام تشکر نمودند .

همچنین  براتی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان نیز با حضور در تامین اجتماعی شعبه لاهیجان از فرایند خدمت رسانی و پاسخگوئی در این میز خدمت بازدید و با مدیرکل استان دیدار نمود .

ایشان با قدردانی از حرکت ارزشمند اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان و خط مشی اتخاذی در مسیر پاسخگوئی به مردم و جلب رضایتمندی آنان ، از تمامی دست اندرکاران سپاسگزاری نمود .

شایان ذکر است در این برنامه با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و سرپرست فرمانداری شهرستان از همسر یکی از شهدا که در زمره مستمری بگیران سازمانی قرار دارد به مناسبت روز تکریم از مادران وهمسران شهداء تجلیل شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.