به گزارش خط گیلان، محمد اسماعیل هنرمند در جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: خدمتگزاری مفهومی گسترده و وسیع است که تمامی فعالیتهاى خوب و مفید انسان را در زمینههاى اجتماعى، اقتصادى، سیاسى، فرهنگى و معنوی در برمی گیرد و شرکت توزیع برق گیلان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.
وی تاکید کرد: خدمت رسانی بهتر در گرو افزایش نقاط قوت و برطرف کردن نقاط قابل بهبود است که دو امر مهم در خلال ارزیابی های عملکرد و سنجش کیفیت ارائه خدمت بهتر نمایان می شود.
هنرمند خاطرنشان کرد: توزیع برق گیلان در بین ۱۰ شرکت توزیع برق سراسر کشور بر اساس ارزیابی همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در سال ۱۳۹۹ و از میان ۳۹ شرکت توزیع برق سراسر کشور در وضعیت شرکتهای “خوب” قرار گرفته است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه کارکنان توزیع برق گیلان باید در راستای بهبود فرآیندها و انجام وظایف باشد تا علاوه بر کسب رتبه های برتر در سطح استان و کشور، بتوانیم خدمت رسان خوبی برای مردم باشیم.
وی تصریح کرد: منابع انسانی با عملکرد منظم خود و ارائه نوآوریهای مطلوب، در بلند مدت موجب موفقیت سازمان میشود، لذا برای جذب و حفظ بهترین کارمندان باید تلاش و پیگیری کرد و تمرکز اصلی برای منابع انسانی ضروری است همراه با آینده نگری و جانشین پروری باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود : شاخص های کلیدی شرکت توانیر یک برنامه راهبردی و نقشه راه مناسبی برای تطبیق دادن عملکرد با الگوها و معیارهای استاندارد است و باید تلاش همگان بر پیاده سازی صحیح و حداکثری این شاخص ها در انجام تمامی امور و فعالیت های سطح شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باشد.
گفتنی است، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت ،قائم مقام اجرایی، معاونین ، مدیر توزیع برق شهرستان رشت و مدیران مستقل ستادی در این جلسه حضور داشتند.