×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
دومین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آبفای گیلان پایان یافت

به گزارش خط گیلان،به نقل از دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب گيلان؛ دبیر هیأت ورزش شرکت در مورد جزییات این رویداد ورزشی گفت: این جشنواره در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۲۸۲ نفر به مدت ۹ روز در سالن ورزشی چند منظوره شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

حمیدرضا ناطقی افزود: در این جشنواره آقایان در رشته های فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و طنابکشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: بانوان نیز در رشته های دارت، تنیس روی میز، طنابکشی و دومیدانی مسابقه دادند.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان در رشته فوتبال گل کوچک تیم های سیاهکل، منطقه ۴ رشت و امور بازرگانی ستاد مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته والیبال نیز تیم های رودسر، رشت و حوزه مدیریت عامل اول تا سوم شدند.

دبیر هیات ورزش شرکت آبفای گیلان افزود: در تنیس روی میز سید جواد سنجری، رضا نوین و بهنام فاضلی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته شطرنج نیز مازیار علیپور، اسماعیل عادلی، مجتبی شفیعی و رحیم پیروی نژاد مقام نخست تیمی را به دست آوردند.

ناطقی گفت: در رشته طنابکشی هم سیاهکل اول، واحد نقلیه رشت دوم و شفت سوم شدند.

وی همچنین به نتایج بخش بانوان اشاره کرد و افزود: در دارت ام البنین یونس زاده، زهرا ثابت و سمانه پورناصرانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در تنیس روی میز هاجر بهبودی، هادیه شفیعی و هلن مهری موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته دومیدانی رده سنی زیر ۳۹ سال مستانه کیمیایی اول، زینب آزموده دوم و معصومه قلیزاده سوم شدند. در رده سنی بالای ۳۹ سال هم آدینه امینیان فر، حوا عباسعلیزاده و ربابه مجتبایی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

ناطقی تصریح کرد: در طنابکشی هم مرکز پایش اول، تیم الف ستاد دوم و تیم ب ستاد سوم شد.

دراین گزارش آمده است؛سومین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آبفای گیلان در دهه مبارک فجر سال جاری در سالن ورزشی این شرکت برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.