×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره غذای سالم برای زندگی سالم در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت برگزار شد

به گزارش خط گیلان، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ هم زمان با ولادت فرخنده حضرت زینب سلام الله علیها و گرامیداشت روز پرستار ، جشنواره غذا با موضوع غذای سالم برای زندگی سالم با هدف ترویج فرهنگ آشپزی گیلانی، ایرانی و سالم با همت مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان و مجمع خیرین سلامت در فضای سبز این مرکز درمانی برگزار شد.

گفتنی است : این جشنواره با شرکت ۴۰ گروه از کادر پرستاری و اداری برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد.

در حاشیه این رویداد فرهنگی که با حضور مسوولان دانشگاهی ، استانی و جمعی از پزشکان ، کادر درمانی و کارکنان ستادی همراه بود، از پرستاران نمونه کشوری، استانی و بیمارستانی و همچنین چند تن از پرستاران بازنشسته مرکز با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر شد.

لازم به ذکر است؛ تمام درآمد حاصل از این جشنواره صرف درمان بیماران سوختگی در مرکز ولایت خواهد شد.

براساس گزارش خبرنگاران پایگاههای خبری خط گیلان وسرتوک در حاشیه برگزاری این جشنواره ، دکتر محمد رضا مبین رئیس مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت،در گفت وگویی کوتاه باابراز قدردانی از استقبال خوب از بر گزاری این جشنواره افزود:این جشنواره خود چوش با هزینه های شخصی برگزارشده است .

وی اضافه کرد: باهمکاری سازمان یونیسف جشنواره غذای سالم وکودک سالم را در آینده نزدیک وبه صورت خود جوش برگزار خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.