×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ملاقات مردمی و میز خدمت مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در شعبه بندرانزلی برگزار می شود

به گزارش خط گیلان، روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور اطلاعیه ای از برپایی میزخدمت و اجرای ملاقات مردمی مدیرکل این مجموعه در شهر بندرانزلی خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است : همسو با چشم انداز سازمانی در مسیرکارآمدی و پاسخگوئی و رضایت حداکثری مخاطبین و با هدف تحقق اصل صیانت از حقوق شهروندان و تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی به مدیران ، برنامه ملاقات مردمی و میز خدمت تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین بیمه ای و روسای ادارات تخصصی ستادی در دستور کار قرار گرفته و اولین برنامه آن از ساعت ۹ لغایت ۱۲ روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در محل شعبه بندرانزلی واقع در خیابان تکاوران – جنب دادگستری برگزار خواهد شد .

در این اطلاعیه از تمامی شهروندان به ویژه بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران دعوت به عمل آمده است تا در صورت نیاز بمنظور پیگیری و رسیدگی به امور بیمه ای خود ، جهت دیدار چهره به چهره با مدیران در موعد تعیین شده در محل شعبه تامین اجتماعی بندرانزلی حضور یابند .

خاطر نشان می سازد این طرح تغییری در روند اجرای برنامه هفتگی ملاقات های عمومی مدیرکل که در روزهای سه شنبه در محل کار ایشان برگزار می گردد ، نخواهد داشت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.