×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نفرات برتر طراحی پوستر میرزا گوچک جنگلی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران پایگاههای خیری خط گیلانوسرتوک،  سید امیرحسین علوی شهردار رشت در آئین اختتامیه کارگاه طراحی پوستر که به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی گفت: هنرمندان جوان با پویایی و خلاقیت  وذهن بازی که دارندباید روی این موضوعات بیشتر تعمق وتفکر کنند ، قطعا شما عزیزان با فکر واندیشه وارد عمل شدید.

وی افزود:در این مقطع حساس ایران اسلامی تفکرات وایده آل ها از نان شب هم واجب تر است که خوشبختانه همه این موارددر ذهن های خلاق وپویای جوانان وجود دارد.

وی در بخشی دیگر با اشاره به  اهمیت نقش مردم در تصمیم گیری ها اضافه کرد:با همدلی وهمکاری مجموعه مدیریت شورای اسلامی ومجموعه شهرداری تلاش می کنیم که سهم مردم را در تصمیم گیری افزایش بدهیم.

شهردار رشت یادآور شد: در حوزه مدیریت شهری نیز بخش  استار تاپ ها را در حوزه تصمیم گیری افزایش خواهیم داد.

سید امیرحسین علوی شهردار رشت  اکران آثار خلق شده در این کارگاه را  در مناطق مختلف ضروری خواند وگفت:سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت از این آثار استقبال و استفاده خواهد کرد و در همین راستا شهرداری نیز از تولید آثار فاخر در عرصه  جشنواره های ملی و بین المللی نیز حمایت خواهد کرد.

این گزارش حاکی است علیرضا قانع رییس سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری رشت در این آیین بخشی از اقدامات انجام شده این حوزه را بر شمرد وگفت: تاکنون با برگزاری پنجمین کار گاه  طراحی پوستر موفقیت های بساری خوبی کسب شده است .

وی افزود:اثار تولیدی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت در ایام الله دهه مبارک فجر سال گذشته در ابعاد ملی مورد استقبال قرار گرفت ودر سطح کشور اجرایی خواهد شد.

در ادامه این آیین نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز بر شناسایی بیشتر شخصیت میرزا کوچک جنگلی و بیان اهداف والای وی در مقابله با استبداد برای نسل جوان تاکید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت افزود:بایدبا فراهم کردن زیر ساخت ها وزمینه های لازم فراهم شود تا سال آینده کنگره ملی وبین اللملی ابعاد شخصیت میزا کوچک جنگلی ونهضت میرزا را بر گزارکنیم.

عبدالله پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز طی سخنانی گفت: :۱۱ آذر برای ما گیلانیان ایام خاصی را تداعی می‌کند و یادآور مقاومت و جانفشانی بزرگ مرد دیار گیلان زمین است .

وی افزود: میرزا کوچک جنگلی با نهضت جنگل در مقابل استعمار انگلیس ،روسیه و استبداد رضاخانی ندای اسلام خواهی را از گیلان سر داد که این قیام و مبارزه با ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار شد

وی اضافه کرد: از شهدای نهضت جنگل به ویژه سردار میرزا کوچک جنگلی به عنوان درخشانترین نقطه تاریخ استان و کشور یاد می شود لذا همه باید در جهت ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی تلاش کنیم تا نسل های جوان کشور با تفکر اسطوره ها و قهرمانان جامعه و پاسداشت آنان وارد عمل شوند
و همواره تداوم دهنده راه آنان باشند.

در بخش پایانی بابک اسکندری دبیر چشنواره با قرائت بیانیه هیات داوران نفرات برتر را معرفی کرد وافزود:ثریا سعادت  و هدی رسولی به ترتیب اول ودوم شدند ،همچنین ماندا رستمی وماهان مقدم،  مشترکا به عنوان سوم دست یافتندکه با اهدای لوح تقدیر وتندیس جشنواره وجایزه ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند..

گفتنی است  رئیس شورای اسلامی شهر رشت ، شهردار رشت ، رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت ، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان وجمعی دیگر  در آئین اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده کارگاه طراحی پوستر یکصدمین سالگرد شهادت روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی در حسینیه بنیاد شهیدحضور داشتد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.