×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امروز جامعه‌ی ما،به تفکر بسیجی،نیازمند است

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دکتر محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه هر سال یاد آور تشکیل بسیج  مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره)، مردانی را  برایمان تداعی می‌نماید که با تاریخ هشت سال دفاع مقدس عجین گشته و رشادت‌ها و پاکی‌های ایشان هنوز صادر کننده حماسه حسینی در دنیاست.

این روز ارزشمند نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده و مرور کارنامه‌ی پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز ایران اسلامی نشان می‌دهد که نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

ورود محکم بسیج در هر عرصه و میدانی‌، دارای رویکردی انقلابی، جهادی و تحول‌گرا بوده است.

هفته‌ی بسیج، فرصت مناسبی جهت زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت باورمندانه و خالصانه است که امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن، نیازمند است.

بسیج، مظهر ایمان، اخلاص، اراده، آمادگی و از خود گذشتگی است و در میدان‌های مختلف؛ ازجمله در ایام تلخ کامی شیوعِ ویروس کرونا نیز ثابت شد که بسیجی، آماده‌ی خدمت در هر میدانی از میدان‌هاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته‌ مبارک «بسیج» و یاد شهدای گرانقدر آن، فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و این ایام مبارک را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر محمد دوستار
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.