×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان

به گزارش خط گیلان، دبیر هیأت ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در وزارت نیرو و همزمان با افتتاح مجموعه ورزشی شرکت، جشنواره ورزشی کارکنان آبفای استان در دو بخش آقایان و بانوان به مدت ۲ روز برگزار شد.

حمید رضا ناطقی افزود: در این جشنواره ورزشی ۱۵۰ نفر از کارکنان در رشته های طنابکشی، تنیس روی میز، فوتبالدستی و دارت در فضایی دوستانه و صمیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در روز اول این جشنواره مسابقات بانوان برگزار شد که در رشته دارت خانم ها حسین زاده، قلیزاده و نصیریان نیا از معاونت های برنامه ریزی، مشترکین و منابع انسانی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در رشته تنیس روی میز خانم ها شفیعی و بهبودی هر دو از معاونت منابع انسانی مقام های اول و دوم را کسب کردند، گفت: مقام سوم این رشته نیز به خانم موسوی از همکاران بازنشسته رسید.

دبیر هیأت ورزش شرکت آبفای گیلان افزود: در رشته طنابکشی هم خانم ها: امدادی، قلیزاده، حق شناس، کاظمی، کیمیایی، اقامتی و ثابت به مقام اول، میران زاده، تکجو، فلاحتی، یونس زاده، حسین زاده، رسولی و احمدی به مقام دوم و مهربان، پورکی، نصیریان نیا، آزموده

، فرزین، شفیعی و غنی پور به مقام سوم دست یافتند.

ناطقی همچنین نتایج مسابقات آقایان که با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد را تشریح کرد و گفت: آقایان توتکار و باقری از دفتر قراردادها و راستین راد از مرکز مدیریت ارتباط با مشتريان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان نوین از معاونت بهره برداری و توسعه آب، هاشم پور از واحد انبار و محمدی از آبرسانی رشت اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته طنابکشی که با حضور ۷ تیم برگزار شد آبفای منطقه یک رشت به مقام قهرمانی رسید و تيم های سیاهکل و ماسال مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

ناطقی گفت: در رشته فوتبالدستی دو نفره هم که در قالب ۲۴ تیم برگزار شد آقایان پیروی نژاد و میرپسندیده از حراست و امور مالی به مقام اول، صباح گو و حقی از حوزه

مدیرعامل و معاونت منابع انسانی به مقام دوم و فرخی و رضایی از تيم آبرسانی رشت به مقام سوم رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آبفای گیلان به مناسبت هفته بسیج در برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.