×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کارگزاری های تامین اجتماعی در تعمیم و گسترش پوشش های بیمه ای و توسعه خدمات نقشی موثر دارا هستند

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی بعنوان ابزاری کارآمد و بازوئی برای سازمان از مهرماه سال ۱۳۸۴ با اعطای مجوز فعالیت به بخش خصوصی آغاز بکار نموده و تامین اجتماعی گیلان بعنوان اولین استان کشور پیشتاز این حوزه بوده است .

در حال حاضر تعداد ۱۰ کارگزاری رسمی در سطح هشت شهرستان مشغول به فعالیت بوده و ارائه بخشی از تعهدات و خدمات واگذار شده را به جامعه هدف ، بمنظور تسهیل دسترسی و روانسازی امور و افزایش ایستگاههای کاری جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر در مخاطبان برعهده دارند .

در شش ماهه اول سالجاری تعداد ۲۰۳۰۹ فقره ابلاغ احکام مطالباتی توسط کارگزاری های رسمی گیلان به کارفرمایان انجام شده است و در این مدت بیش از ۳۲۰۰ بیمه شده جدید و افزون بر ۵۱۰۰ بیمه شده تبعی توسط این مجموعه نامنویسی شده اند .

دریافت قریب به ۸۰۰ مورد لیست و دیسکت حق بیمه و صدور افزون بر ۱۳۰۰۰ برگ پرداخت حق بیمه در کنار افزون بر ۹۷۰۰ بازرسی کارگران ساختمانی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط کارگزاری ها در این مدت است .

گردش کار بیش از ۴۷۰۰ کمک هزینه اروتز و پروتز بصورت حضوری ، اجرای افزون بر ۳۱۰۰ فقره مراحل کاری ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی با موضوع معاینات بدو استخدام ، بیش از ۲۵۰ فقره پلاک برداری کارگاهی ، تشکیل پرونده و درخواست ۶۳ مورد کمک هزینه کفن و دفن بصورت حضوری ، ۱۱۵ کمک هزینه ازدواج بصورت غیرحضوری و ۲۸۹ مورد کمک هزینه اروتز و پروتز بصورت غیرحضوری از دیگر فعالیت های کارگزاری های رسمی در گیلان میباشد .

همچنین مشارکت و نقش آفرینی جدی در تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای با انعقاد قرارداد و دریافت برخط حق بیمه برای بیش از ۴۲۰۰ بیمه شده مشاغل آزاد و اختیاری از اصلی ترین فعالیت های کارگزاری های رسمی است .

گفتنی است کارگزاری های رسمی شعب سه گانه رشت ، لاهیجان ، بندر انزلی ، رودسر ، لنگرود ، بندرآستارا ، تالش و صومعه سرا در سطح استان گیلان مجموعه این خدمات و تعهدات را ارائه مینمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.