×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۱۲۴ فقره سرقت در بندرانزلی

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” در گفت‌وگویی با برشمردن اقدامات پلیس شهرستان بندرانزلی در مردادماه سال‌جاری و کشفیات مربوطه افزود:در ماه گذشته ۱۲۴ فقره سرقت كشف و ۸۶ سارق دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

وي به جمع‌آوري ۱۷ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراكز ترك اعتياد در اين مدت اشاره كرد و یادآور شد: ۸ قبضه اسلحه شكاري فاقد مجوز نيز كشف و ۸ نفر در همين راستا به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی همچنين از دستگيري یک قاچاقچی موادمخدر، ۱۰ خرده‌فروش و توزيع كننده موادمخدر خبر داد و تصريح كرد: ۷ كيلو و ۷۴۱ گرم انواع موادمخدر از اين افراد كشف شد.

سرهنگ جوانمردی اضافه كرد: برابر هماهنگي‌هاي به ‌عمل آمده با مرجع قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان، ۲۹ دستگاه موتورسيكلت و ۹۷ دستگاه خودرو به دلايل سرقتي بودن، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي‌نظمي در عبور و مرور، تخلفات حادثه ساز، عدم استفاده از کلاه ایمنی،حمل كالاي قاچاق و مواد‌مخدر و جابجايي اموال سرقتي توقيف شده‌اند.

وي در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلي، ائمه جمعه، بخشداران و دهياران اشاره كرد و اذعان داشت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامي آنها در مردادماه سال جاري، ۴ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.