×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکیه بر ظرفیت های بخش تعاون مسیری برای دستیابی به اشتغال پایدار

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ عباس علیزاده گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در” سال تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ” از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ شرکت تعاونی در زمینه پرورش ماهی و شیلات، تامین نیاز تولیدکنندگان فرش، دامداری، شیمیایی و سلولزی، صنایع دستی، حمل و نقل دریایی و مسکن در استان تشکیل شد.

وی افزود: به رغم تحریم های ظالمانه و مشکلات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا ؛ با ثبت این شرکت ها ضمن رشد ۱۱۴ درصدی در تشکیل تعاونی ها؛ با ایجاد اشتغال برای ۳۸۴ نفر؛ از این حیث نیز فرصت های شغلی ایجاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان اضافه کرد: در شرایط فعلی بخش زیادی از مشکلات اشتغال استان با تشکیل شرکت های تعاونی و تکیه بر ظرفیت های بخش تعاون میسر می شود.

علیزاده تشکیل شرکت های تعاونی از طریق سامانه جامع و هوشمندیادآور شد وگفت: در تلاشیم تا با تسهیلگری در تشکیل شرکت های تعاونی از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون و همچنین ارائه آموزش و مشوق های لازم؛ جوانان، دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه را به منظور آشنایی با مزایا و ظرفیت های بخش تعاون جهت تشکیل شرکت‌های تعاونی ترغیب کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش تعاونگران استان و پیگیری کارکنان بخش تعاون اداره کل این روند صعودی ادامه دار باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.