×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام آزادگان، سند سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است

به گزارش خط گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

دربخشی از پیام آمده است:۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان غیور به میهن اسلامی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، این بازگشت سرفرازانه موهبتی است وصف‌ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود. این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند. آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند. اینجانب این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی علی الخصوص آزادگان سرافراز استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.