×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۱/۲ درصدی تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان

به گزارش خط گیلان ، محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر ، اظهار داشت : در پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴۱۴۷۴ پرونده مستمری در سطح استان وجود داشت که تنها طی سه ماهه لغایت خردادماه سالجاری این تعداد با بیش از ۱۸۰۰ مورد افزایش به ۱۴۳۳۹۰ پرونده رسید که بیانگر رشد ۱/۳ درصدی در این شاخص تعهداتی میباشد . 

وی با بیان اینکه جامعه بازنشستگان با بیشترین سهم در گروه مستمری بگیران در این بین ۱/۲ درصد افزایش داشته است افزود : این گروه از تعداد ۹۷۵۱۲ نفر در پایان اسفند سال گذشته ، به ۹۸۶۷۷ نفر رسیده است .

تعداد مستمری بگیران استان در پایان خرداد ماه ۱۷۲۵۷۰ نفر بوده است که حدود ۳۰ هزار آمار اختلاف موجود با تعداد پرونده ها ، متعلق به بخش بازماندگان که اکثراً دارای دو یا چند مستمری بگیر هستند میباشد .

معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه میزان تعهدات ریالی بابت ارائه مستمری ها در سالجاری در استان به ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است اذعان داشت : رشد ۱۸۰۰ نفر در سه ماهه اول امسال به تنهائی نشانگر افزایش رقمی در حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان نسبت به ابتدای سال است .

خاطر نشان میسازد قریب به ۱۶۰ هزار نفر از افراد تبعی مستمری بگیران استان نیز از پوشش های مربوطه از جمله خدمات درمانی سازمان بهره مند میباشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.