×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
از این پس اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع

به گزارش خط گیلان، به نقل از پایگاه خبری توانیر در اين حضور كه ساعت ۱ بامداد امروز چهارشنبه صورت گرفت، وزيرنيرو در گفت وگو با مديران عامل شركت هاي برق سراسر كشور، جزئيات تصميمات روز گذشته در هيات دولت و بازديد معاون اول رئيس جمهور از مركز ديسپاچينگ را تشريح كرد.

دكتر رضا اردكانيان با تاكيد براين كه نهايت تلاش بايد براي جلوگیری از بروز خاموشي در بخش خانگي بكار بسته شود،خاطرنشان كرد:  در اين روزهاي كرونايي اهميت استمرار تامين برق بيمارستان ها و مراكز حساس و حتي خانه هاي مردم بسيار مهم و خط قرمز ماست.

اردكانيان افزود: شركت هاي توزيع برق در سراسر كشور موظف هستند با دقت كافي جداول احتمالي خاموشي را منتشر و به صورت گسترده در رسانه ملي و كانال هاي ارتباطي با مردم منتشر كنند.

وزير نيرو گفت: از اين پس، به جز موارد اضطراري، اعمال خاموشي به مردم ،بدون برنامه پذيرفتني نيست و مديران عامل شركت هاي توزيع بايد به صورت دقيق و منظم براي اجراي آن نظارت كامل داشته باشند.

اردكانيان تصريح كرد: مديران هم با حضور در رسانه ها و گفت وگو با مردم، ضمن تشريح وضعيت براي آنان، صداي مردم را نيز بشنوند.

برپايه اين گزارش، در اين نشست شبانه، همايون حايري معاون وزير نيرو در امور برق وانرژي،  محمدحسن متولي زاده مديرعامل شركت توانير و غلامعلي رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع توانير نيزبه صورت جداگانه به ارائه گزارش پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.