×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کار در سازمان تامین اجتماعی عبادت است

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مهندس نجفی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه در اولین برنامه بازدید از ادارات ، با حضور در تامین اجتماعی آستانه اشرفیه ، ضمن بازدید از واحدهای مختلف با همکاران و مراجعین دیدار و به گفتگو پرداخت .

وی در این بازدید با اشاره به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی که اکثراً از اقشار کارگری و ضعیف هستند ، کار در این مجموعه را عبادت دانسته و از اقدامات خوب این سازمان از جمله اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان قدردانی نمود . مهندس نجفی در بخش دیگری از سخنان خود تحقق طرحهای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری را بسیار مهم و ارزنده برشمرده و تامین اجتماعی را از پیشتازان این عرصه معرفی و از تلاشهای انجام شده در این زمینه قدردانی کرد .

تاکید بر تلاش جمعی برای کمک و پشتیبانی از عرصه تولید و رفع موانع همسو با منویات مقام معظم رهبری از دیگر مباحث مطروحه توسط نماینده منتخب شهرستان آستانه اشرفیه در این بازدید بود .

صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه نیز در این بازدید ضمن تبریک انتخاب مهندس نجفی بعنوان نماینده مردم شهرستان و آرزوی توفیق برای ایشان به تشریح مهمترین فعالیتها و ارائه برخی آمار عملکردی پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.