×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه مهندس کوچکی نژاد بابت پیروزی ملت شریف ایران اسلامي در انتخابات

به گزارش خط گیلان، درمتن یانیه مهندس کوچکی نژاد بابت پیروزی ملت شریف ایران اسلامي در انتخابات آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و حماسه ساز ایران
با سلام و احترام ؛

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر لطف بیکران خود را شامل حال ملت عزیز و سرافراز ما نمود، ملتی که با حماسه سازی خود در روز ۲۸ خرداد پاسخ محکم و دندان شکنی به تمامی دشمنان، غربزدگان و منافقین دادند و با حضور پرشور خودشان تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.
امروز مردم ما با بصیرت، غیرت و همت والای خود، ضمن شرکت در #سیزدهمین_ دوره انتخابات_ ریاست جمهوری و #ششمین_ دوره انتخابات_ شوراهای شهر و روستا برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات نظام جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند و نشان دادند که همچنان پیرو صدیق امام راحل (ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب بوده و هستند.
اینجانب به عنوان خادم کوچک ملت بزرگ ایران از حسن اعتماد شما بزرگواران به برادر انقلابی، ارزشی و مومن حضرت #آیت الله دکتر سید ابراهیمرئیسی کمال تشکر و قدردانی را دارم و ضمن تبریک بابت انتخاب به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، برای ایشان طول عمر با عزت، توفیق خدمت به مردم شریف ایران و تحقق اهدافشان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
همچنین به منتخبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، علی الخصوص منتخبین حوزه های شهری و روستایی شهرستان‌های رشت و خمام تبریک عرض نموده و توفیق خدمت در این جایگاه خطیر را خواهانم.
انشاءالله با همت و همدلی مردم و استقرار دولتی قوی ، کارآمد و ضد فساد شاهد پیشرفت روز افزون و بهبود شرایط کشور باشیم و بنده به عنوان سرباز کوچک نظام تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان عظیم به کار خواهم بست و از تمام مسئولان کشوری و لشکری و بزرگان کشور خواهشمندم برای رسیدن به این مهم به یاری برادرمان #آیت الله_ دکتر سید ابراهیم _رئیسی بشتابند.

با احترام
جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی
نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.