×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاز دوم اصلاح وجایگزینی شبکه های فرسوده تداوم دارد

به گزارش خط گیلان، محمد اسماعیل هنرمند در آیین بهره برداری از۶۰۰۰ متر طرح جهادی جایگزینی کابل خود نگهدار با شبکه فرسوده صومعه سرا گفت:فاز اول اجرای این طرح درگیلان در بهمن سال گذشته با عملکرد ۱۰۲۰ کیلومتر با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به پایان رسید.

وی به بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در طرح تاب آوری اشاره کرد ویاد آور شد:ارسال گذشته تاکنون با ۲۲۵۴ اکیپ عملیاتی در طی ۵۰۳مرحله تعداد ۱۱۹ فیدرتعویض شد ودر۸۷۰کیلومتر با صرف هزینه ۲۲میلیاردتومان اقدامات اصلاحی انجام شده است.

هنرمندافزود: فاز دوم اجرای این طرح نیز از بهمن ماه سال گذشته با هدف گذاری ۱۰۰۰کیلومتر با اعتبار اولیه ۱۴۰میلیارد تومان در استان گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در ادامه ضمن قدر دانی از همکاری های فرماندار و نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در فاز دوم اجرای این طرح ۶۰۰۰متر جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه مسی فرسوده در ۵روستای حوزه صومعه‌سرا با صرف هزینه ۷۰۰  میلیون تومان بهره‌داری شد.

وی افزود : ۵روستای واقعه دشت ،فشخام،چمثخال،میانده وپاسکه در حوزه این شهرستان از این طرح برخودار شدند

وی یاد آور شد: در شهرستان صومعه سرا از سال گذشته تاکنون ۱۱۰کیلومتر طرح تعویض شبکه فرسوده با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان انجام شده است

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان به منظور جلوگیری از خاموشی های نا خواسته ،مدیریت مصرف برق را ضروری و مهم خواند

وی افزود:مشترکین با ۱۰درصد صرفه جویی به میزان دو برابر یعنی ۲۰درصد از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد : براساس طرح امید، مشترکین کم مصرف از پرداخت هزینه برق معاف هستند و مشترکین خوش مصرف مشمول تخفیف کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل می شوند واما به  مشترکین پر مصرف نیز ۶ ماه فرصت داده می شود تا مصرف خود را کاهش دهند

هنرمند در پایان از همکاری مردم وهمراهی مسئولان وتلاشهای همکاران در پایداری برق تشکر وقدرانی کرد.

این گزارش حاکی است در ادامه این آیین سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق گیلان وبرق منطقه ای گیلان در کاهش مشکلات مردم تشکر وقدرانی کرد

وی افزود:طرح جهادی جایگزینی کابل خود نگهدار با شبکه فرسوده ودیگر اقدامات انجام شده باعث شد که ۸۵% از مشکلات مردم در شهرستان صومعه سرا در حوزه برق کاهش یابد.

وی اضافه کرد :تقویت برق در نقاط مختلف شهرستان صومعه سرا و پیشگیری از سرقت تجهیزات برق از دیگر فواید اجرای طرح جهادی جایگزینی کابل خود نگهدار با شبکه فرسوده بوده است.

گفتنی است در این آیین جمعی ازمقات ومسوولین شهرستان صومعه سرا حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.