×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
شرکت در انتخابات مظهر عشق به میهن و سرنوشت و نشانه مسئولیت پذیری اجتماعی هر فرد است

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی بر اهمیت و نقش این مهم تاکید و از کارکنان و تمامی شرکای اجتماعی بمنظور شرکت حداکثری در این عرصه سرنوشت ساز دعوت نمود . 

در این پیام آمده است :

تصمیم گیری یکی از ارکان مدیریت در تمام سازمانها و حتی زندگی شخصی است که به اشکال مختلف از جمله انتخابهای پیش رو در مسیر زندگی نمود بیرونی پیدا میکند . بی تردید با بررسی عوامل موفقیت جوامع و انسانهای پیشتاز ، انجام گزیننشهای مناسب توسط افراد و ملل در مقاطع حساس یکی از مهمترین مولفه ها در دستیابی به پیشرفت و توسعه بوده است .

اجرای انتخابات در هر کشور نمادی بارز از دموکراسی و مردمسالاری تلقی گردیده و حضور آحاد افراد جامعه در آن بمنزله شور و تعهدی در قبال سرنوشت کشور قلمداد میشود .

آثار شرکت در انتخابات تنها مربوط به یک روز نیست بلکه تا سالها در اتخاذ رویکردها و تصمیم گیریها برای کشور نقش داشته و ابعاد متنوع اجتماعی اقتصادی در برخواهد داشت .

درواقع انتخابات جلوه و مظهری از عشق به میهن و اهمیت دادن به سرنوشت و نشانه ای از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی بوده و حضور حداکثری مردم در آن تبلور حمیت ملی و وحدت برای کسب تعالی و رشد میباشد .

لذا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ، با تاکید بر اینکه هر رای در محکمتر ساختن بنایی باشکوه جهت آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان تلقی می شود از تمامی همکاران و مخاطبین عزیز سازمانی دعوت می کنم تا با حضور گسترده و مشارکت حداکثری در پای صندوق ها ، یکبار دیگر تجلی بخش غیرت و اقتدار ایرانی باشند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.