روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۹ مرداد - ۱۴۰۰  
true
true
روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای رعایت حقوق شهروندان و در ادامه خط مشی و چشم انداز این سازمان ، همسو با تاکید بر ضرورت پاسخگوئی به مخاطبان ، روشهای سیستمی برای ثبت شکایات و پیشنهادهای بیمه شدگان و مراجعین به واحدها در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی اعلام شد .

بر این اساس تمامی بیمه شدگان و مخاطبین و مراجعین به شعب تامین اجتماعی میتوانند در صورت نیاز به طرح شکایت و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود امور از یکی از روشهای ذیل استفاده نمایند .

تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰

پورتال سامانه CRM به نشانی ۱۴۲۰٫tamin.ir

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true