×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین اجتماعی سازمانی بزرگ است که پیوندی ناگسستنی با اقتصاد کشور دارد

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان به اتفاق امیری شیراز معاون منابع بیمه ای و جمعی از روسای ادارات تخصصی با مهندس اکبری مقدم مدیرعامل جدید منطقه آزاد بندرانزلی دیدار نمودند .

علی حسین نژاد در این دیدار با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید و آرزوی موفقیت برای ایشان ، با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با رویکرد اجتماعی اقصادی بمنزله مجموعه ای بزرگ و اثرگذار در کشور قلمداد می گردد افزود : این سازمان به اقتضای ماموریتها و نوع ارتباط با واحدهای صنعتی تولیدی ، شرکتها و کارخانجات و عرصه تولید و سرمایه گذاری پیوندی ناگسستنی با اقتصاد کشور دارد .

وی با تبیین اهمیت منطقه آزاد بندرانزلی بعنوان یک محور و رکن اساسی در توسعه استان و عرصه های اقتصادی ، بر ضرورت تعاملات همسو و تلاش برای تقویت فعالیتها بین دو مجموعه تاکید نمود .

مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل جدید منطقه آزاد بندرانزلی نیز در این نشست با بیان اینکه نقش تامین اجتماعی در جامعه حائز اهمیت و غیرقابل انکار است ، اخلاق نیکو و نیت و تلاش برای کارگشائی را از ویژگی های مدیران و کارشناسان این سازمان برشمرده و با اشاره به وجود شرکتهای بزرگ و پیمانکاران و سرمایه گذاران متعدد در منطقه آزاد ، بر اهمیت و تاثیرگذاری حضور تامین اجتماعی و استقرار آن در منطقه تاکید نمود .

وی خاطر نشان ساخت : در سایه تعامل و بهره گیری از ظرفیتهای موجود در تلاش هستیم نسبت به تقویت امور با تکیه بر توانایی مدیران استانی گام برداریم .

در این نشست با قدردانی از تامین اجتماعی بندرانزلی به پاس حمایتهای صورت گرفته از کارگران بیکار شده در جریان شیوع بیماری کرونا ، بر توسعه شعبه اقماری فعال در منطقه و افزایش اختیارات آن تاکید گردید .

برگزاری نشست های تخصصی با مشارکت معاونتها و تعیین تکلیف وضعیت رسیدگی به دفاتر قانونی از مهمترین مباحث این نشست بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.