×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجوز راه اندازی دانشکده مهارتی و کار آفرینی صادر شد

به گزارش خط گیلان، دکتر محمد دوستار درآیین افتتاح دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش که با حضور، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امام جمعه تالش، فرمانده سپاه شهرستان تالش و دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش برگزار شد، اظهار داشت: وحدت ادامه دهنده و پشتیبان در بین مردم است.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب که کلمه اسلامی را با خود به همراه دارد نسبت به محیط پیرامون خود بی تفاوت نیست، گفت: وجود فرقه ها، مذاهب و قومیت های نختلف در کشور بخصوص در منطقه گیلان برای ما یک فرصت است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تقریب مذاهب تلاش و کوشش فراوانی کرده است و تلاشمان بر این بود تا در استان گیلان نیز شاهد این اتفاق بسیار خوشایند باشیم، افزود: در بین مردم شهرستان تالش در بحث تسنن و تشیع هیچ افتراقی وجود ندارد و همیشه وحدت و همدلی بین این افراد بوده است.

به گزارش خبرنگار خط گیلان، دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از ظرفیت های شهرستان تالش خواستار توسعه رشته ها ی مهارتی شد و دکتر طهرانچی نیز مجوز راه دانشکده مهارتی و کار آفرینی با رویکرد آمایش آموزشی و زیست بوم محلی را صادر کرد.

در این جلسه دکتر امامی نژاد رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گزارشی از عملکرد این واحد ارایه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.