×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول حراست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر موسوی مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت اظهار کرد: امروز آرامش و امنیت کشور عزیزمان را مدیون خون شهیدان هستیم و ما در حراست باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم زیرا ما به عنوان مسئولان حراست حافظ امنیت بیت المال و همچنین حراست از صیانت نیروهای انسانی را بر عهده داریم.

وی ادامه داد: دانشگاه نیاز به سرمایه های انسانی خود دارد و وظیفه حراست حفظ و صیانت از این سرمایه های انسانی است

دکتر موسوی با اشاره به اینکه وظایف خطیری بر عهده مسئولانه حراست نهاده شده است و نیروهای حراست همیشه باید هوشیار باشند خاطرنشان کرد: مسئول حراست در دستگاه‌های مختلف وظایف سنگینی بر عهده دارد تامین امنیت و پیشبرد سیاست عالی ترین مقام سازمان از مهمترین وظایف کارکنان مجموعه حراست است.

دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در مراسم معارفه مسئول حوزه حراست این معاونت با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای در آیات نورانی به انسان شده است افزود: هم در قرآن مجید و هم در آموزه‌های دینی توجه ویژه‌ای به انسان شده است.

وی ادامه داد: در بحث حراست نیز حفظ صیانت نیروهای انسانی دستگاه‌ها و حفظ سلامت درونی و بیرونی سازمان مطرح است و حراست به عنوان امین و چشم سازمان نقش بسیار مهمی را برعهده دارد.

این مقام مسئول در دانشگاه ضمن تبریک به مسئول جدید حراست افزود: انتخاب شخصی که در این حوزه بتواند توانایی کار کردن و ارتباط برقرار کردن با همه نیروها را داشته باشد و امین تمامی پرسنل باشد کار بسیار دشواری بود و بنده خوشحالم که فردی در این حوزه، معرفی شده است که شخصیت بسیار خوبی دارد و بسیار خوش نام و صاحب اخلاق است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد این معاونت در طی یک سال گذشته خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که توانستیم در این یک ساله کارهای فرهنگی خوبی را انجام دهیم که مهمترین این دستاوردها مربوط به خرید خوابگاه دخترانه پس از ۲۴ سال، به صفر رساندن بدهی گذشته، تلاش در راستای صنعتی سازی آشپزخانه و صدور کارت شناسایی دانشجویی برای اولین بار در این معاونت می باشد.

در این آیین یدالله محمد زاده به عنوان مسئول حراست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.