×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احتكار بيش از ۳۰ تن روغن در رشت

به گزارش خط گیلان ، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌‎وگویی هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و افزود: نیروی انتظامی در برخورد با احتكار، قاچاق كالا و فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وي در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستاي برخورد با محتكران پس از اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زيادي روغن خوراكي در شهرستان رشت مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان گيلان به شناسايي انبار احتكار مورد نظر پس از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته اشاره كرد و افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی به همراه نماينده سازمان صمت به اين مكان اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي از كشف ۳۰ تن و ۶۶۶ كيلوگرم روغن خوراكي احتكار شده از اين مكان خبر داد و اذعان داشت: در اين راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سردار ملكي تصريح كرد: کارشناسان ارزش اين كشفيات را ۴ میلیارد ریال برآورد كردند.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه مبارزه با احتكار از اولویت‌های اصلی نيروي انتظامي است و پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتكار و قاچاق كالا يا هرگونه فعاليت مخل نظام اقتصادي، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام كنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.