×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
وضعیت شهرستان های رودسر، لنگرود و رودبار قرمز اعلام شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ دکتر آبتین حیدرزاده –  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره اینکه گیلان در وضعیت هشدار قرار دارد وضعیت شهرستان‌های رودسر، لنگرود و رودبار را قرمز اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به پروتکل های بهداشتی ، گیلان را در وضعیت هشدار کرونایی قرار داد، اظهار داشت : شرکت در دورهمی ها و تجمعات، مسافرت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر عوامل خیز بیماری کرونا در استان است.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه پنج شهرستان آستارا، فومن، رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان نیز در وضعیت نارنجی می باشند، عادی انگاری و مسافرت ها را از مهمترین دلایل این امر عنوان کرد.

وی ادامه داد :  در بسیاری از خانواده هایی که اخیرا” به ویروس کرونا مبتلا شدند ردپایی از حضور یک مسافر از نقاط مختلف کشور را شاهد بودیم.

دکتر حیدرزاده در پایان با تاکید بر اینکه مردم باید حتما” پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند ، اظهار داشت: پس از هشدارها و درخواست های مکرر از مردم برای رِعایت دستورالعمل های بهداشتی، برخی عادی انگاری ها ، نمودارهای کرونایی گیلان را تغییر داده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.