
به گزارش خط گیلان،به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان؛ مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان گفت :خادمان شما در شرکت تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان شریف گیلانی جهت تحقق شعار تلاش بی منت ، تامین برق پایدار ،آسایش و رفاه مشترکین انجام خواهند داد.
وی افزود : باتوجه به چالش های پیش آمده ناشی ازشیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی آن بر تمام صنوف و صنعت و وجودبرخی محدودیتهای تردد جاده ای وحضوربسیاری ازهموطنان درمنزل،حفظ آسایش وآرامش مشترکان گیلانی واطمینان ازپایداری شبکه برق بسیار مهم وضروری است
وی اضافه کرد: به همین منظورجلوگیری ازبروزکوچکترین وقفه درعملکردبیمارستانها،مراکزبهداشتی وخدماتی درنوروز ۱۴۰۰،بیش ازسالهای گذشته اهمیت پیداکرده است و از این رو امسال،خادمان شما در شرکت توزیع برق استان تلاش خودرابرای تامین آسایش هموطنان،دوچندان کرده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یادآورشد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ و تامین برق مطمئن و پایدار و تداوم این پایداری برای مراکز حساس درمانی، این شرکت همگام باسایردستگاههای اجرایی درخدمت رسانی به هموطنان،همزمان باایجاداولویت مضاعف دررفع نیازهای حوزه برق کادر درمان، با اجرای طرح ارایه خدمات غیرحضوری(سامانه برق من) به متقاضیان و مشترکان، تاثیربسزایی درکاهش سفرهای بین شهری داشته است .
وی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین برق مطمئن و پایدارگفت : با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان، از ابتدای سالجاری تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی ، تاب آوری ،جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار و شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبودوحادثه خیزشبکه، اقدامات قابل توجهی جهت افزایش پایداری شبکه انجام شده است
هنرمند افزود :افزایش ضریب اطمینان ۷۰۰کیلومتر خطوط فشار متوسط، اصلاح ۱۰۳ فیدربا اعتباربیش از ۱۵ میلیارد تومان نتیجه قریب به ۴۰۰ مرحله عملیات اجرایی تاب آوری است،همچنین اصلاح و جایگزینی ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار با صرف هزینه بالغ بر ۲۶۰ میلیاردتومان طی دوفاز جداگانه که تاکنون بیش از ۱۴۰۰کیلومتربا موفقیت به پایان رسید ومابقی نیز در دست انجام است و مجموعه این اقدامات باعث شد تا کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق متوجه هم استانی های عزیز شود.